Piosenki

sobota, 27 lipca 2013

Woda

Siema!;3
Jade dzisiaj znowu na wode w Przedborzu.
Mieszkam nie aż tak daleko jakieś 20km dalej. ;)
Woda normalnie jest świetna !
Ciepła ^^
Uwielbiam tą wode jeszcze jest rura ale zrobili płatną :'(
1zł-1 zjazd.
3zł-10zjazdów.
Ale dziwnie :D...*--*
Ale rura była rok temu za darmo są 3 zakręty.
Ostatni już taki dość słaby ale 2 wcześniejsze są super ma się gilgotki .
Nie trzeba umieć pływać ja nauczyłam się pływać( sama nie wiem czy umiem pływać,
uczyłam się w basenie u kuzynki wielki jest ten basen jak usiąde woda jest mi po uszy !.. nauczyłam się żabką)Więc można powiedzieć ,że może przepłynełabym 10 metrów :D
Rura ma około 4 metrów ;*
POLECAM
Wyjeżdzam z wujkiem ,ciocią , mamą i tatą w Góry.
2Lata temu też z nimi byliśmy xd.
Dnia - 7,8,9Sierpnia ! ;C
Nie będzie mnie 3 dni . 
Kończe Pa.
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz